Monday, February 15, 2010

- MÅNDAG -

Me & Cindy..

Idag har jag varit i skolan.. Det blev en härlig sushi lunch med Olivia fylld av tjejsnack som vanligt. Vi satt till och med kvar en timme efter sista lektionen för att arbeta lite på ett ekonomi projekt som ska vara klart nästa fredag.. Puhh.. Men idag var en riktig tröttis-måndag.. Och jag måste erkänna att jag längtat hem till min säng och min Cindy.. När jag blir gammal tänker jag bo i ett slott med en massa katter.. True story!

/I've been in school today.. Had a nice sushi lunch with Olivia full of girly-talk as usual. We even stayed an hour after school to work on an ekonomics project due next friday.. Puhh.. Today had been a real tired-monday.. And I've missed my bed and my Cindy.. When I'm old I'm going to live in a castle with lots of cats.. True story!/




No comments:

Post a Comment