Wednesday, January 27, 2010

- H FOR HEIDI -



Usch och fy är det ända jag kan säga. Jag kan liksom inget annat än att tycka synd om The Hills stjärnan Heidi Montag.. Först och främst så låter det som om hon 'spelar dum' för att det nu också ska matcha hennes nya look, och för de andra, hur ser hon ut egentligen!!!??? Hon som var så naturligt vacker och söt innan har nu lagt milljoner av dollars på att göra om sig helt.. Vem gör en ögonbryns lyft när man är 23 år gammal? Och vem i hela världen skär ut ben och muskler ur svanken för att det ska se ut som om man har en mer svankad rygg?? Bara hennes kommentar "Jag ville ha H i bröststorlek för Heidi".. Jag kan inte förstå hela denna Hollywood grejen med plastik operationer, men nu förstår jag varför dom kallar L.A och Hollywood för 'La La Land'..


/Yuck is all I can say.. I can't do anything but feels sorry for the The Hills star Heidi Montag. First of all it seems like she plays dumb to match her new looks, and secondly, how does she look!!!?? She was so naturally beautiful and sweet before she spent millions of dollars on re-modeling her self.. Really, which 23 year old needs an eyebrow lift?? And who in the world would cut out bone and tissue from their back to have a more curved back?? Just that one comment " I wanted H for Heidi" ... I don't get this whole Hollywood plastic surgery thing, but I now understand why they call L.A and Hollywood 'La La Land'.../

No comments:

Post a Comment