Friday, January 22, 2010

- MY APPLE -

Carrie Bradshaw

Är så glad för min apple laptop jag fick i julklapp. Jag är inte speciellt teknisk av mig och tycker att datorer ska 'bara fungera' när man slår på dom, så när jag själv skulle starta upp min Mac Book måste jag erkänna att jag var lite nervös för allt jag inte skulle fatta.. Men det gick bra! Jätte bra faktiskt! Jag har aldrig varit med om en dator som är så lätt att förstå sig på och så pedagogisk som denna. Vi kommer bli bra vänner, I'm sure!

/I'm so happy with my apple laptop I got for christmas. I'm not at all technical and I want computers to 'just work' when you push power, so when I was going to start up a new computer by my self I must admit I was nervous thinking about everything I wouldn't understand. But it went well! Very well actually! I've never had a computer as easy to understand and as pedagogical as this one. We are going to be great friends, I'm sure!/

No comments:

Post a Comment