Thursday, December 10, 2009

- GO GO GAGA! -


Okej, jag ska vara helt ärlig, jag är inte så jätte förtjust i Lady Gaga.. Men i just denna musik video till hennes låt Bad Romance är det svårt att ta ögonen ifrån henne. Jag älskar hennes galna stil och alla McQueen kläder och framför allt, McQueen skorna! Jag läste på elle.se att folk faktiskt vill köpa dessa skor, lite skummt men jag kan förstå dom. Jag vill också ha ett par att ta på mig när jag klär ut mig..


/
Okej, Im going to be honest, I'm not so fond of Lady Gaga.. But in her video for Bad Romance, it's almost hard to take your eyes off of her. I love her crazy style and all the McQueen outfits, sprecially the McQueen shoes! I read on elle.se that people actually wants to buy these shoes, a little weird but I can understand them. I also want a pair for when I play dress up.. /

1 comment:

  1. I lovee Lady Gaga!!! And her McQueen shoes! XD To die for

    Love
    C
    http://fashionqueen294.blogspot.com/

    ReplyDelete