Sunday, December 13, 2009

- MIKAEL JANSSON -

Igår var jag och min kompis Emelie på Sturehof och tog ett glas vin. Mitt i bar minglet lade jag märke till dessa foton som prydde väggarna i restaurang delen. Ganska så råa, men jag gillar dom! Bilderna är tagna av en svensk mode fotograf, Mikael Jansson, som gjort bland annat Calvin Klien, Chloè, Tod's, och amerikanska, franska och japanska Vogue . Kanske ingenting jag skulle hänga upp i sovrummet, men kanske skulle passa i mitt kök.. Har du vägarna förbi så ta en titt!

/Yesterday I went out for a glas of wine at Sturehof with my friend Emelie. In the middle of the bar mingeling, I notices these photos on the walls in the restaurant area. Pretty raw, I know, but I like them! The photos are taken by swedish photographer Mikael Jansson, whom has done campaigns for Calvin Klien, Chloè, Tod's, and shoots for american, french and japanese Vogue. Maybe not something I would like hanging in my bedroom, but they could look good in my kitchen.. If ypu're passing by Sturehof, stop and take a look!/

No comments:

Post a Comment