Thursday, December 31, 2009

- GOTT NYTT ÅR -


I kväll är det nyårs fest på Copacobana, det kommer vara 2,5 millioner pers på stranden, och alla klädda i VITT!
Vi kommer äta en super god middag pa Hotel Fasano som ligger på stranden brevid, Ipanema Beach, det kommer bli toppen och vi kommer se alla underbara fyrverkerier från hotellets terass.. Så nyårs klänning var ju inte så svårt att bestämma sig för, det var bara att ta den vita snygga linne klänningen från ZARA, jag ska lägga upp bild på mig i den när jag är hemma igen så får ni se! ..Och skorna beror på om det kommer börja regna igen, då vågar jag inte ha mina fina Prada klackar, sa nu ber jag till regn guden att ta en paus..

GOTT NYTT ÅR ALLA VÄNNER, HOPPAS 2010 BLIR FULLT AV KÄRLEK!


/Tonight there will be a crazy new years eve party at CopaCobana beach, there will be 2,5 million people and all dressed in WHITE!
We are going to have a wonderfull dinner at the Fasano hotell, on the beach next to CopaCobana called Ipanema, and we will be able to see the great fireworks from the rooftop tarasse at the Fasano. So, the new years eve dress was not to hard to decide on, it had to be my lovely white linnen dress from ZARA! ...And the shoes, well that depends on the weather, so I´m going to pray to the rain god to take a break so I can wear my Pradas..

HAPPY NEW YEAR TO ALL MY FRIENDS AND BLOGREADERS, HOPE 2010 WILL BRING YOU MUCH LOVE!/

No comments:

Post a Comment